Tuesday, September 27, 2005

Hva ønsker du deg?

Hmmm... hva ønsker du deg egentlig? av dagen, av meg, av livet? det hadde vært morsomt å vite. mon tro om du får det? dersom det er noe jeg kan strikke, har du sjangs. har nemlig dilla nå. så nå er det høyproduksjon. lærer stadig. jeg ønsker meg en god dag hvor jeg får skrevet 30 sider på masteroppgaven min :) kost meg masse og hyllet livet. realiteten er vel at jeg får skrevet 0.3 sider, og at jeg på joggeturen med trine finner ut at jeg ikke orker hele løypa.. he he. har kjøpt meg hoppetau! det sikrer nok dagens smilende eksistens

4 Comments:

At 9:42 AM, Blogger Randi C. said...

hm...hva ønsker jeg meg av dagen.. Du var på besøk i dag, det var virklig en god ting i dagen min. Gleder meg til jeg kan prøve hoppetauet ditt, jeg.

 
At 2:45 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg ønsker meg pur bekymringsløs glede!!

Tenk og deilig!!!

Ole

 
At 2:27 AM, Anonymous Anonymous said...

Du anne du anne.
det var morsomt å lese bloggen din.
håper du får skrevet litt mer på oppgaven din i morgen og at du får jogget noe lengre neste gang og at maskene ikke faller ned for deg. ellers kjente jeg ikke helt igjen dinmormor i diktet for hofta er god og førligheten sånn sett er ganske bra!!klem fra din mor

 
At 3:22 AM, Blogger Mac said...

Hei mamma
det er farmors hofte, men mormors tanker over bordet. en symbiose. derfor kaller jeg henne bestemor, ogikke farmor eller mormor :) kan hende det burde hete: symbiose av mine to bestemødre?
klem ma

 

Post a Comment

<< Home