Sunday, October 09, 2005

- en god søndag

I dag er det søndag. Med andre ord: en god dag. Søndag kan by på alt og ingenting. Og i dag har den bydd på alt mer enn ingenting. Sammen med Ole har jeg utforsket Asker. Fy fela her er mye fint. Vi har gått kyststien, besøkt noen koselig butikker, spist kjeks på benken med utsikt til blikk stille hav. Og mens sola har varmet oss har sjela gledet seg over de vakre høstfargene som titter frem. Ole er en god mann. Når jeg ser han er lei av alle mine omveier og feilkjøringer, gjør han det enda en gang. Smilet er litt smalere, men det er der. Digger deg for det, Ole. Godt at den siste omveien førte oss forbi Skaugum. For monark som du er, ble veien liksom litt bedre av det. Håper dere alle har hatt en fin søndag, med mange omveier og feilkjøringer :)

6 Comments:

At 12:33 AM, Anonymous Anonymous said...

Hei Anne!
Så gøy med blogg, du er veldig kreativ, det skal du ha! Høres deilig ut med en søndag på tur rundt i Asker, min søndag ble brukt til rydding av hus (skal pusse opp badet nå), besøk fra hovedstaden og tur med Ella. Hun hadde forresten diare hele helga, så vi har vært oppe 5 ganger hver natt med henne. Ikke bare bare å være valp, men i dag er hun fin i formen igjen!
Ha ei strålende uke, håper du får mange fine dager! Klem fra Randi RL

 
At 6:33 AM, Anonymous Anonymous said...

Det var en veldig fin tur, fantastisk vær og perfekt selskap.

Takk for turen Anne!!

Ole

 
At 12:01 AM, Blogger alliene said...

Hei Anne!

Du er den første bloggeren jeg kjenner i RL! Kan jeg linke til deg? (regner med du ser hvem jeg er...)

Artig detta!

 
At 12:38 AM, Blogger Mac said...

Selvsagt, link i vei. Gøy å få besøk av deg! Jeg linker deg også :)klem

 
At 11:24 AM, Anonymous Anonymous said...

hei kjære gode venn.
høres deilig ut med sånne turer, med en du er glad i... høstturer er nydelig!
jeg for min del har vært heller mye inne for tiden. med feberen som følgesvenn. ikke så kult for en som blir litt fort rastløs. men det må vel til det og.
nå er jo snart helga her snart... og da er det kanskje tid for ny tur!?
kos deg masse i tiden før helga- og i helga.

klemmer fra eirin og spark (..eller var det rumpa som trykket seg ut mot magen min..) fra lillegutt.

 
At 12:44 AM, Blogger Mac said...

Hei der E. Gøy å se deg her! Egen blogg? Ja, blir nye turer til helga. Trolig marka. Høst er bare fantastisk. Håper feberen er vekk og formen fin. Gleder meg til å se deg. Klem a

 

Post a Comment

<< Home