Wednesday, October 12, 2005

Ojsann, veska mi

Tar utfordringen videre fra alliene om å la lyset slippe inn i veskens skjulte rom.
Hm, hva har jeg her, tro...

- Mobil. En arvet , skrablete Ericsson fra tida før kamera kom. Ergo: intet bildet.
- Filofax
- Etui med kort
- Liten boks med 14 lusespenner
- Lapp med utstilling og film (Uts: Kids with kamera. Film: Born into brothels)
- 2 nøkkelknipper
- 3 tabelletter Ibumetin. Ny form for Ibux, hvis ikke jeg misforstod helt
- 2 pilotpenner, sort, str 05. Verdens eneste dugelige penner
- Konkurransefolder fra Bocca. Kan vinne tur til Rio de J. Ergo: jeg er optimist
- Liten lommebok fra Brasil. Med 6 kr og 50 øre i. Ergo: jeg er fattig
- Ob
- Blistex, min følgevenn
- Lighter fra 7-11.
- Lypsyl, min andre følgevenn
- I den lille lomma fant jeg til og med et Duracell batteri. Hvorfor? aner ikke

Dett var dett, for i dag. Høres skremmende mye ut?
Hm.. husker at jeg var liten og ikke kunne forstå hvorfor mamma hadde veske.
Hva skulle hun med den, liksom? :)
Hører på Katie Meluas sang Nine million bicycles, som sterkt kan anbefales.

3 Comments:

At 12:55 PM, Blogger alliene said...

Hva i all verden gjør kjernesunne AnneMa med en lighter i veska si tro? Mystisk...

 
At 1:06 AM, Blogger Mac said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 1:07 AM, Blogger Mac said...

Dette er spennende. Du stusser ikke over batteriet, etuiet med hele 14 lusespenner eller konkurransefolderen som skal ta meg rett til Brasil. Men lighteren. Må tenkte litt på den, skal bare ha en røyk..

 

Post a Comment

<< Home