Saturday, December 17, 2005

Fy som den går, tida

2006 liksom...

husker da jeg var yngre: regnet meg frem til hvor gammel jeg kom til å være i 2000. og fant ut at da var jeg voksen liksom. nå er jeg 6 år eldre enn voksen. hva innebærer det?

tegn som tydelig indikerer min [voksen+6år]-alder:
- liker å stå opp tidlig om morgenen slik at jeg får noe ut av dagen
- har friske blomster på bordet
- kjøpt ny sofa
- får ikke sovet på kvelden hvis jeg har sovet litt på dagen
- begynner med julegaver i oktober
- må av og til slenge meg på sofaen
- leser aviser
- presser ut alt i tannkremtuba

tegn som tyder på at jeg enda ikke har lagt inn håndkleet
- bruker ikke handlevogn inne på butikken
- sniker enda i køer
- har brodder, men kun til løpeskoa. ha!
- ikke ferdig med gjemsel enda
- fyrer får kråkene

dett var dett

5 Comments:

At 9:24 PM, Blogger maria bjørdal said...

tihi. syns du er både barn og voksen, jeg. ansvarlig og crazy, liksom. klemklemklem m

 
At 9:52 AM, Blogger Randi C. said...

haha..veldig sant. Vi er litt midet i mellom! takk for at du kjørte meg til gardemoen i dag. Du er så god!

vi sees! glad i deg!

r

 
At 2:06 PM, Blogger Mac said...

var bare kjempekoselig å kjøre deg i dag. kjasen går vet du! og i dag fikk jeg sånn top-of-the-world-følelse. riktig smilte der jeg kjørte rundt på gardis-slettane. så takk i like måte!

klm a

 
At 11:46 PM, Blogger anette said...

Mye tyder på at jeg fortsatt er litt barn jeg også.... i går gikk jeg tur med ei venninne her i nord og gjett hva vi hadde med oss på slep: en rattkjelke! Fant oss en bakke og ratta løs. Drittgøy ;)
En nellik igjen til juleferie! Jippi! ;)

 
At 3:07 AM, Blogger Mac said...

høres fantastisk ut, anette!!! sånn er jo bare en hit!

ja, det er kanskje sånn for alltid, at vi vil føle oss som barn og voksen på likt. høres jo ikke så aller verst ut det...

håper bare inderlig at det aldri blir slutt på tider for gjemsel og akebrettkjøring :)

a

 

Post a Comment

<< Home