Wednesday, December 21, 2005

til informasjon

da kan jeg nitrist informere om at klokka er 05.20 og jeg er kommet til side 59 i masteroppgaven min. mitt mål er å fjerne alle gule overstrykninger fra mitt gylne dokument innen solen atter står opp. for så tar jeg JUL.

men altså, sitter nå her og trøkker. for det er tross alt lenge til sola står opp. mon tro, om en liten bønn kan forårsake et under. jeg ser for meg overskriftenen imorgen:

SOLA STOD OPP FOR TIDLIG!
klokken 05.23 i dag morges stod solen opp. metrologisk institutt melder om sensasjon...

a

5 Comments:

At 2:24 PM, Blogger lotten said...

Stå på!!
(Hm, jeg leverte min masteroppgave i sommer, og merkelig nok savner jeg litt å sitte og jobbe med den...)

 
At 4:19 PM, Anonymous Anonymous said...

Men sitter du oppe til tidlig morgen og jobber, eller står du opp før fugelen fiser??? (Det lurer jeg på da...:)

 
At 6:24 AM, Blogger Mari said...

Hei Anne!
Nå er jeg hjemme, på nett og med ny telefon. Skal nok oppdatere bloggen min både seint og tidlig!

 
At 12:11 PM, Blogger maria bjørdal said...

gledelig jul, kjære anne. når er du tilbake i oslo? klem m

 
At 6:28 AM, Blogger Mac said...

jeg er tilbake nu!
feiring i staden i går. i heimen. med venner, vin og mat. kos! du da? i oslo?

 

Post a Comment

<< Home