Sunday, January 01, 2006

godt enda ett!


nu er jeg att i staden. etter oppfeting, peiskos og hektisk skysseltrafikk mellom kjente og kjære. man må puste ut etter slik. og trekke inn de gode stundene og møtene. jula har vært stor i år. på mange måter. stor av følelser, gavmildhet og omtanke, stor av familie, stor av glede.

deretter kom nyttårsfeiring uten raketter. sykdomstegn? hm... men ble pinnekjøtt, vin og glede. og fikk da myst rakettene nede i parken. gode venner gjør dagen stor! takk for besøket!

og til dere andre jeg ikke fikk hæseblæsende slengt meg rundt halsen på: godt godt nyttår til deg og dine. håper 2006 byr på spennende overraskelser, bomturer og latter. uten det ville det vel blitt kjedelig?

smask
a

7 Comments:

At 11:46 AM, Blogger alliene said...

Og godt nyttår til deg og din også! Var veldig bra leke-lunsj i romjula... :)

 
At 4:31 AM, Blogger Mac said...

enig med du :) kos at vi fikk det til. selv om vi dukket opp på en heller sliten dag for dere. veldig kos å se de små igjen. lenge siden jeg har skjært så mange agurker med bårrelås :)

 
At 11:48 PM, Anonymous Anonymous said...

godt nyttår!

 
At 12:27 AM, Blogger Mari said...

Godt nyttår, Anne! Godt å ha deg tilbake i aktiv blogg-virksomhet! Håper vi sees om ikke så altfor lenge!

klem m

 
At 2:51 AM, Anonymous Anonymous said...

Godt nyttår shnuppa!! ;)
Jula for meg var med nada stemning...bare masse mas men også mye god mat =) Endelig over...men nyttårsaften var herlig!!! Håper 2006 blir et brza år for deg også...så får vi prøve oss på en hundedate dette året... ;)
Vi snakkes og ses forhåpentligvis SNart!! stor klem :D

 
At 5:01 AM, Blogger Randi C. said...

Godt nyttår!!!!!
Til deg kjære venn!

Gleder meg til å se deg!

 
At 5:35 AM, Blogger Mac said...

godt nyttår til dere alle!!! gleder meg til å se dere alle igjen etter denne laaange juleferien (å nei). gikk nå så alt for fort som vanlig. men altså. tilbake att. godt det også :)

glad dere er i min hverdag!

a

 

Post a Comment

<< Home