Friday, February 10, 2006

det ligger i øynene

en mye omstridt sak som har florert på diverse blogger er guttas interesse for jenter. vi har vært innom forskning, egenerfaring, litteratur og nyheter. noe klart svar har enda ikke utspundet seg utenom det faktum: dette intresserer mange!

når det gjelder å måle guttas interesse trenger du ikke være forsker eller ha erfaring fra mars. svaret finner du i deres øyne. drit i fingre som tvinner seg, setninger som stortler, nervøse lattere osv.

se dem i øynene. og vær ærlig med hva du ser.

for banalt? eller såre enkelt?

29 Comments:

At 4:29 AM, Blogger Elling said...

Det fører i alle fall til følgende spørsmål: Er det sant at pupillene blir store når man ser på den man er forelska i. Jeg har hørt det så mange ganger, men får det ikke helt til å stemme...

 
At 4:35 AM, Blogger Mac said...

vet ikke om en analyse av pupillen gir deg svaret.

derimot tidslengden man holder blikket. ville stolt mer på den. og hyppighet av blikkontakt.

føler for å av-akademisere dette, hvis man kan si det sånn. flørting handler ikke om forskning. derimot en eldgammel kunst som man behersker i ulik grad..

 
At 5:04 AM, Blogger Elling said...

Jeg deler helt og fullt ønsket om å avakademisere, egentlig. Og ville være en god ting å kunne begrave den pupillegreia. Det som helt klart er en greie er lange blikk. Hvis du ser en fyr kaste lange blikk i en retning, ja da er det gjerne noe i den retningen.

 
At 5:25 AM, Blogger Arnt Johan said...

Ka med lippene da Elling&Annema? Hovne de opp hos dokke? Åssen føles det når lippene spontant hovne opp? Eg hadde blitt dritredd om det skjedde med meg..

 
At 6:08 AM, Anonymous Anonymous said...

øyekontakt...blikkontakt...det sier mye...lange smilende øyne når man går fra hverandre...er ikke det bra?? ...håper det... ;)
no mer?? ;p

klemklem

 
At 10:56 AM, Blogger alliene said...

Offisielt har jeg ikke hatt erfaringer med dette på xx antall år, men at et blikk kan si mer en 1001 ord må vel de fleste være enig i...

:)

 
At 10:58 AM, Blogger alliene said...

... men ifølge en gammel ringerev som har vært rundt kvartalet et par titalls ganger, så må man altså grundigere til verks...

It's in his kiss...

 
At 12:21 PM, Blogger Randi C. said...

hvis jeg bare tørr å se de i øynene da.. jeg ser liker gjerne vekk, når det kanskje engang i skuddåret dukker opp en gutt som trigger litt.

er det bare meg? eller er vi ikke alltid så lett å lese når det kommer til dette her? jeg syns gutter kan være vanskeli å lese, - og tror ikke alltid jeg er en enkel nøtt selv heller.

foråsidetsånn

 
At 1:01 PM, Anonymous Anonymous said...

Randi sa: "jeg syns gutter kan være vanskeli å lese, - og tror ikke alltid jeg er en enkel nøtt selv heller." Jeg kunne vel ikke kjent meg igjen bedre i min egen bukselomme... Hvorfor skal det være så vanskelig?

Egentlig hadde det vært bedre med hovne lepper og store pupiller, sånn at man virkelig kunne være sikker på om det var noen interesse eller ikke.

 
At 12:56 AM, Blogger Mac said...

tror drittsekken og jeg er enige her. går liksom ikke videre før bekreftelsene gjennom blikk er der.

ellers er jeg glad, alliene, at du skrev offisielt har jeg ikke hatt erfaring med dette på XX år.. flørting er ikke over selv om man er i boks. min oppfatning er at det er da flørting når sitt høydepunkt. da er ikke lengre frykten for nederlag tilstede.

sant/usant?

 
At 8:54 AM, Anonymous Anonymous said...

hmm. Kanskje det annema;)

Flørting handler om å kaste seg litt ut i ukjent farvann. Den som ikke er redd for å mislykkes har god mulighet for å lykkes. Men det er mange veier til målet...

OKL

 
At 10:08 AM, Blogger alliene said...

OKL - Den som ikke er redd for å mislykkes har god mulighet for å lykkes.. Aha... Nå skjønner jeg. Klok mann, du!

Mjo. Njei, Annema. Vet ikke om jeg er helt med på hypotesen om at flørtingens høydepunkt oppnås etter stasjonsvogn og huslån, Annema? Ikke når jeg leser singel-blogger i hvert fall! Har kanskje et himla høydepunkt i vente da... :)

 
At 1:15 PM, Blogger Elling said...

Er d ikke d m at du blir mer attraktiv når du har mer sjøltillit, i alle fall gutter blir det, og vi har jo gjerne mer sjøltillit når vi har "ordna oss".

 
At 1:56 PM, Blogger Randi C. said...

blir ikke heit av å føle seg teit...

 
At 2:32 PM, Blogger Mari said...

Nix!

 
At 11:44 PM, Blogger Mac said...

dere er så bra! haha. nei, jeg vet sannlig ikke, jeg. men mente vel egentlig å si det som elling sa. så kan hende ikke selve flørteraten når sitt høydepunkt, bare at den flørtingen som faktisk skjer, er uten de verste klønefaktorer.

en mandagsmorgen. unnskyld min flokete tankegang.

 
At 5:58 AM, Blogger Arnt Johan said...

Vil du sei at du har mær sjøltillit på sjekkemarkedet, eller dansegolvet etter at du gifta deg? Eller e sjøltilliten kanskje enda meir basert på at du blei oppdaga som modell i London i 2004?

 
At 6:20 AM, Blogger Mac said...

jeg går ut fra at den var mynta på mr elling?! modell - ska sei! ja, forstår godt din elsk på london da. du drømmer deg til de store catwalker.. hm.

selv er jeg verken gift eller modell. så vanskelig for meg å svare på det, gitt.

 
At 6:33 AM, Blogger Mari said...

Du har jo samboer og er svært vakker da, Anne, så du er ikke så langt unna den beskrivelsen ;)

m

 
At 6:59 AM, Blogger Mac said...

du er søt, du! men i grunnen blitt litt intressert i å høre mer om mr elling som modell i london. bryter han tausheten, mon tro?

mari: gøy med ungdommene i helga?

 
At 7:16 AM, Blogger Elling said...

pøh!

 
At 7:40 AM, Blogger Mac said...

så smertefullt? eller så pinlig?

:)

 
At 8:28 AM, Blogger Arnt Johan said...

nå,nå Elling.. Hadde ikkje venta at du sko skjems av detta.. Du va jo, allerede ukå ittepå, ønska som hårmodell hos Alex frisør..

 
At 8:35 AM, Blogger Mari said...

Fortell, Elling!!!

Joda, gøy i helga, men jammen begynner det bli medium spennende å sove i sovepose på gulv... Men de er bra skjønne når de synger solo eller dirigerer kor for første gang!

m

 
At 9:37 AM, Blogger Elling said...

La meg si det slik: Å bli avbrutt i et Starbucks besøk av en neger som VIRKELIG har homovibber og hans kvinnelige allierte med spørre om jeg ville være med på prøvefotografering bidro IKKE til økte selvsikkerhet. Jeg ble snarere mer keitete.

Og frisøren hørte jeg aldri noe mer fra om dette. Men da hun en gang senere spurte om jeg hadde noen "goodlooking kamerater" til et show hun skulle ha, og jeg spøkefullt sa til min kompis Daniel som satt i stolen ved siden av: "Hvorfor spør hun ikke oss, tror du?" Fikk jeg til svar: "Jeg tenkte på noen som ikke hadde viker opp til midten av huet, da!"

Så noen modellkariere er nok høyst oppskrytt.

Men det var selvsagt gøyalt med to forespørsler på en uke. Det er to flere enn i resten av livet til sammen.:-)

 
At 12:23 AM, Blogger Mac said...

hahah! takker for latter en tidlig morgen.... ser dere for meg i stolen!

 
At 3:13 AM, Anonymous Anonymous said...

Begge deler! :)

 
At 4:52 AM, Anonymous Anonymous said...

det er ganske gøy å se hva som fenger - 28 kommentarer på flirtingen og 1 på teppet i sofaen!! hva skyldes det montro?

 
At 2:52 PM, Anonymous Anonymous said...

When it comes to cash strategy, you will discover thаt thought prices alοng with the unusual
bills that crunch ωay up stealthіly bringing you wholly uninfоrmed.
Ѕuch aѕ, уou might facіаl sκin haνing a to gο to some
ѕοrt of ailing brotheг along with уour familу gгoup or sіmρly uρgradе
all the piρe joints in the house. Υour car maу stop working anԁ might demand main
fixeѕ and also аnуone аnd аll youг
family memberѕ mеmber could possibly autumn
gruеsоme requesting immediate medical asѕiѕtance.
Αll of thesе gο on а toll for уour finаnces and thаt уοu ωill require pressing bucκs
to help tide onе аbove bеfore yοur next pаyday.
Іmpаrtiаl conveniеnt fast рaydау lοanѕ to suрpoгt shoρрers commanԁ econοmiсally uncomfortаble instances.


makeѕ awesomе gгadeѕ at mаtсhing the іdeal loаn
ѕervice whеn using the usеr arоunԁ need tο
havе. Most people realise the benefits аbout wοrking togethеr ωith creditοгs who ԁefinitely
aгe depenԁable, qualifieԁ and also honorable.
People get too much effort sсreening loan merсhants for thе puгρoѕe of techniques before
like them within cirсle. Сurгentlу a ρеrfect
baѕe to go foг the rіght mortgage
lender іn linе with your sρecіfіc requirеments.



Feel free to vіsit mу blog: chwilowki bez biku i krd

 

Post a Comment

<< Home