Sunday, February 05, 2006

Hva en god søndag er

- våkne tidligere enn forventet, men likefullt frisk og rask
- oppdage at vi faktisk ryddet gårsdagens fest i går
- ligge i varm dyne med trådløs nett og besøke den vide verden
- utveklse oppdateringer fra gode venninner på msn
- høre Kjell Kristian Rike og Jon Hervig Carlsen prate i vei på tv-boksen
- gå med varme tøfler
- fordype seg i uleste magasin
- spise nybakt brød fra bakeren
- ikke ha en eneste fornuftig plan
- vite at det kommer en ny en om 7 dager
- bli sniffet inn av min kjære
- henge opp det bildet jeg har tenkt på i 173 dager

noe annet å anbefale? GOD SØNDAG, godtfolk

11 Comments:

At 8:30 AM, Blogger Mari said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 9:07 AM, Blogger Mari said...

Skulle ønske det var søndag hver dag, jeg....

m

 
At 1:29 PM, Blogger alliene said...

Nyt dem. De tar slutt. Og erstattes av nye. ;)

 
At 3:42 PM, Blogger Arnt Johan said...

Hmm som represenant fra Kirken, den norske satse eg på at alt detta fant sted før kl 11. Altså før klokkene kaller..

 
At 11:16 PM, Blogger Mac said...

selvsagt, arnt johan, selvsagt!

 
At 5:21 AM, Blogger Mac said...

og kan nå melde at den gode søndag også bringte med seg synet av min kjære på YOGA!

en opplevelse av de sjeldne, men guri så gøy. du er bra kul, OKL

klem a

 
At 5:46 AM, Anonymous Anonymous said...

dette burde ikke komme ut;) men det var faktisk gøy!

OKL

 
At 7:34 AM, Anonymous Anonymous said...

søndager ja...finfine dager..alle sammen...som det står i Boka, hviledagen...ingen bekymringer eller stress...så lenge man ikke ha satt seg opp på vask eller har prøve dagen etter... ;) Men som jeg kom på i juleferien... ; selvom man våkner sent betyr det ikke at man har sovet lenge... Derfor, er søndag en perfekt hviledag..takk... ;)

Klem!

 
At 7:36 AM, Blogger Mac said...

selv om man våkner sent, betyr det ikke at man har sovet lenge. likte den, jeg. lurer på hvorfor ikke jeg har kommet på den før?!

det nytter å tenke, viser deg seg

 
At 1:00 AM, Blogger Mac said...

uff og uff, mia. høres ikke bra ut. får håpe at fridagene dine blir litt søndagser. unner deg det etter gammel-mann-flying og utskjellinger. håper vi ses snart! vil i grunnen gjerne høre mer om han tustete mannen. fant du han? eller går han fortsatt løs...

 
At 7:15 AM, Blogger Mac said...

åhh, høres akkurat sånn ut. du er god til å uttrykke deg. er der plutselig jeg også, hos han gamle mannen...

du er god!

 

Post a Comment

<< Home