Wednesday, March 15, 2006

du forteller om smil

jeg kan ikke selv oppleve det
når du er så langt unna
men når du forteller
kan jeg se det for meg

du forteller at deres historie er værre
enn du noen gang ville trodd
du forteller at deres liv er som
rispet opp og forlatt
du blir av og til litt stille
og jeg forstår at du er merket
av det du ser
jeg forstår det godt

du forteller også at de smiler
til tross
vi lurer begge på hvordan det går an
du forteller om håp
der man ikke venter det
du forteller om styrke
der man skulle tro det ikke fantes
du forteller om smil

4 Comments:

At 11:14 AM, Anonymous Anonymous said...

Fint sagt annema. Denne reisen har merket meg for livet. Jeg har lært mye om mennesker jeg ikke visste om. Har mye å fortelle når jeg kommer hjem.

OKL - direkte fra Kongo

 
At 12:45 AM, Blogger alliene said...

Sterkt.

 
At 5:11 PM, Blogger Randi C. said...

tenk at de smiler...

og til deg OKL- gleder meg så til å høre om turen. husket på deg:)

 
At 12:46 AM, Blogger Mac said...

kongoaften for store og små :)

 

Post a Comment

<< Home