Wednesday, May 10, 2006

nå er jeg en av DEM

Hadde ikke trodd dette ville skje..
Men nå er jeg altså en av dem
De som har "fikset"

Husker jeg som fjortis lovte på tro og ære at jeg aldri ville "fikse" noe på kroppen. Den skulle være totalt naturlig og uberørt av fagfolk med intensjon om å endre.

Men altså, nå er det for sent
Jeg har krøpet til korset
Alderen setter sine spor
Og jeg så det helt nødvendig å gjøre noe
Til dem som tenker på det samme, kan jeg berolige deg
Det er ikke vondt
De kan virke litt i veien noen ganger
Men de er myke og på ingen måter vonde
Verden er rett og slett blitt litt klarere etter at jeg fikk dem

Så mine siste ord i denne saken er at de er kommet for å bli!
Velkommen linser

8 Comments:

At 10:02 AM, Blogger Arnt Johan said...

den historien bygga du fint opp gitt.. blei heilt stressa her..

 
At 5:38 PM, Blogger Mari said...

Hahahahaa!

 
At 5:57 AM, Anonymous Anonymous said...

du ser bra ut nå;)

okl

 
At 11:57 AM, Blogger Randi C. said...

hahahaha
gleder meg til i morra!

 
At 6:11 AM, Blogger Mac said...

ja, det er riktig godt å få seg linser. skal seies.

tiden vil vise hva mer alderen krever :(

 
At 7:58 AM, Blogger Elling said...

HVa m en ny post?

 
At 12:59 PM, Blogger Mari said...

Ja, Anne!! Bloggerbyen venter på siste nytt fra den hvite perlen i Daasgt!

m

 
At 1:48 PM, Anonymous Anonymous said...

Tilbrang?

 

Post a Comment

<< Home